Unidade de Investigación das condutas de risco e os trastornos do desenvolvemento.
- FACULTADE DE PSICOLOXÍA Universidade de Santiago de Compostela (USC)
- Campus Universitario Sur, s/n.
- 15782 Santiago de Compostela, España.
O proxecto de investigación lonxitudinal “Factores asociados ao axuste académico en adolescentes: o papel do apoio social percibido e a autorregulación da aprendizaxe” (ARASAC) (Proxecto PID2021-126981OB-I00, financiado por MCIN/ AEI /10.13039/501100011033/ e por FEDER Unha maneira de facer Europa) ten como obxectivo central avanzar na comprensión das interconexións entre o apoio social percibido (ASP), a aprendizaxe autorregulada (AAR), e o axuste académico (rendemento e persistencia/abandono escolar) e psicosocial (autoestima, satisfacción coa vida, dificultades comportamentais e emocionais) durante a adolescencia. O entorno escolar resulta especialmente propicio para examinar ditas interconexións, pola súa relevancia para a identidade e o desenvolvemento vocacional do adolescente. Delimitar perfís de risco para o fracaso e o abandono escolar é outra das nosas aspiracións.
Esperamos poder sentar as bases para perfilar pautas e programas de intervención dirixidos a favorecer o axuste dos/as adolescentes inmersos no sistema educativo, dotándoos de competencias para responder ás crecentes demandas formativas da denominada “sociedade do coñecemento e a aprendizaxe continua”, e contribuíndo a paliar as dificultades que puidesen entorpecer o seu desenvolvemento vocacional e integración social.
O presente proxecto de investigación é un estudo lonxitudinal a tres anos que comprenderá seis momentos de recollida de datos diferentes (dous por ano). No curso académico 2022-2023, espérase poder recrutar a 2000 estudantes, matriculados de 1º a 4º da ESO. No curso académico 2024-2025 prevese dispor dunha mostra de seguimento de aproximadamente 800 estudantes, dos cales en torno a 300 cóntase que estean cursando 3º e 4º da ESO.
Se queres contactar connosco fai clic na seguinte ligazón:
Unidade de Investigación das condutas de risco e os trastornos do desenvolvemento.